2012年3月29日木曜日

ぽかんとして




ぽかんとしてGeneral Information 総合案内

Agape is a Greek word translated in the New Testament of the Bible as "love" or "charity."口を開けては、ギリシャ語の単語は、新約聖書の翻訳聖書として"愛"や"慈善"と述べた。 Agape is ranked by Christian moral theologians with faith and hope as a basic virtue, and Saint Paul called it the greatest of the virtues.ぽかんとしてランクされては、キリスト教の信仰と希望して道徳的な神学者としての基本的な美徳は、セントポールと呼ばれることの最大の美徳だ。

The name agape was given, also, to an early Christian love feast, an evening communal meal held in connection with the Lord's Supper.ぽかんとしていたの名前を指定した場合、また、初期キリスト教の愛をごちそうすると、夕方に開かれた共同体的な食事に関連して、主の夕食。 Its origin is found in the chaburah, a fellowship meal of late Judaism.その起源は発見さchaburah 、後半にユダヤ教の食事をするフェローシップです。 If, as is probable, the chaburah was observed by Jesus and his disciples, its adoption by the young Christian church was entirely natural.もし、概としては、観測されたchaburahイエスと彼の弟子は、キリスト教の教会に養子縁組された若者は、完全に自然です。 At the agape, food brought by the people was solemnly blessed in advance of the repast.で、口を開けて、食べ物もたらした厳粛に祝福された人々は、事前の食事です。 The Eucharist (consecration of bread and wine) either preceded or followed the agape.その聖体(パンとワインの奉献)の前か後のいずれかをぽかんとしている。 About the beginning of the 2nd century the Eucharist was detached from the communal meal and transferred to the early morning.世紀の始まりについては、第2回の聖体から切り離された共同体的な食事や早朝に転勤になる。 The agape lingered in some Christian communities until the 3rd century.ぽかんとして、いくつかのlingered 3世紀まで、キリスト教のコミュニティです。


Love / Agape愛/ぽかんとして

Advanced Information 高度情報

Asked which is the greatest commandment, Jesus replied, "You shall love the Lord your God with all your heart, and with all your soul, and with all your mind. This is the great and first commandment. And a second is like it, You shall love your neighbor as yourself. On these two commandments depend all the law and prophets" (Matt. 22:37-40; cf. Mark 12:2-31; Luke 10:26-27).要請が最大の掟は、イエスは言われた、 "あなたは、あなたの神、主を愛するすべてのお客様の心と魂のすべてのお客様、および、全てのお客様の心です。これは、素晴らしいと最初の命令です。と2番目のようなことは、あなたはあなたの隣人として愛しなさい。依存してこれらの2つの戒めのすべての法と預言者" ( matt. 22:37-40 ; cf 。マーク12:2-31 ;ルカによる福音書10:26-27 ) 。 According to Mark 12:31 Jesus stated that there is no other command greater than these two commands.マークによると、 12:31イエスは他のコマンドが存在しないこと以上にこれらの2つのコマンドです。 Hence, love is of preeminent importance in the Bible.それ故に、愛は、聖書の重要性の秀でた。

Biblical Terms聖書の用語

OT ot

There are many Hebrew words to express the concept of love.ヘブライ語の単語がたくさんの愛を表現するための概念です。 By far the most prominent one (used over two hundred times) is the verb aheb, denoting both divine and human love as well as love toward inanimate objects such as food (Gen. 27:4), wisdom (Prov. 4:6), sleep (Prov. 20:13), agriculture (II Chr. 26:10), and the good (Amos 5:15). 1つで、最も顕著なまでに寄付された( 200回以上使用される)は、動詞aheb 、両方のしるしだけでなく、神の愛と人間の愛のように向かって無生物グルメ(大将27:4 ) 、知恵( prov. 4時06分)は、睡眠( prov. 20時13分) 、農業( ⅱ chr 。 26:10 ) 、およびその良い(アモス5時15分) 。 The noun ahaba (used about thirty times) is used primarily of human love, as seen in its frequent use in Song of Solomon, although it is also used of divine love (Isa. 63:9; Jer. 31:3; Hos. 11:4; Zeph. 3:17).その名詞ahaba (使用されて約30倍)が使用され、主に、人間の愛は、頻繁に使用するように見られるのはソロモンの歌が、それは、神の愛にも使用されます( isa. 63:9 ; jer 。 31:3 ; hosです。 11 : 04 ; zeph 。 3時17分) 。 Another frequently used word (over forty times), the noun dod, has the sexual sense of a man being addressed as "lover" or "beloved"; it is frequently used in the Song of Solomon (eg, 1:13, 14, 16; 2:3).別のよく使われる単語( 40倍以上)は、名詞ドッドは、性的な感覚には、一人の男としてアドレス指定され"恋人"または"最愛" ;ことが頻繁に使用されてソロモンの歌(例えば、 1時13分、 14 、 16 ;午前2時03分) 。 Finally, there is the often used noun, hesed, which is translated most of the time as "mercy" in the AV, "steadfast love" in the RSV, "lovingkindness" in the NASB, and "love" in the NIV, all of which have the idea of loyal covenantal love.最後に、名詞には、頻繁に使用され、 hesed 、これはほとんどの時間として翻訳"慈悲"の動静は、 "変わらぬ愛"と記されてありますが、 " lovingkindness "は、 nasbし、 "愛"の節に記され、全てのという考えがあるの忠実な愛covenantal 。

NT NTの

There are several words for love in the Greek language, but only two are used with any frequency in the NT.愛のためには、いくつかの単語は、ギリシャ語ではなく2アールのみで、 NTの任意の頻度で使用されています。 Although not prominent in prebiblical Greek, the verb agapao/noun agape is the most common NT word for love. prebiblical顕著ではないが、ギリシャ語、アガペーの動詞/名詞ぽかんとしてNTの単語は、最も共通の愛のために。 This verb/noun combination is the most frequently used in the LXX in translating aheb/ahabah.この動詞/名詞の組み合わせは、最も頻繁に使用される70の翻訳aheb / ahabah 。 Basically it is a self-giving love that is not merited.これは、基本的に自己愛を与えることではない報われた。 The second most frequently used word for love in the NT is the verb phileo. 2番目の愛のために最も頻繁に使われる単語は、動詞ではNT phileo 。 It is the most common word for love in prebiblical Greek, but it is not often used in the LXX.それは愛のために、最も共通の単語prebiblicalギリシャ語では、頻繁に使用されるものではない、 70 。 Although this word overlaps with agapao/agape, it is a love with affection in connection with friendship.にもかかわらず、この単語と重複してアガペー/ぽかんとして、それは愛と友情の愛情に関連している。 Its derivatives such as philos, friend (used twenty-nine times), and philia, friendship (used only in James 4:4), support this connotation.そのようなデリバティブphilos 、友人( 29回使用される) 、およびphilia 、友情(ジェームズ4時04分のみ使用可能) 、このニュアンスをサポートします。 It is a love that is warm and merited.それはそれは暖かい愛と報われた。 Two common Greek words for love are never used in the NT: storge, having the idea of family love or affection, as borne out by the negative adjective astorgos used only in Rom.愛のために2つの共通ギリシャ語の単語が使用されてNTのことは決してありません:ストレージ、という考えを持って家族愛や愛情には、否定的な形容詞として負担アウトされるastorgos ROMにのみ使用します。 1:31 and II Tim.ティム1時31分、およびii 。 3:3; and eros, expressing a possessive love and used mainly of physical love. 3:3 ;とエロスは、愛と独占欲を表現する物理的な愛を中心に使用されています。 In contrast to agape, "eros has two principal characteristics: it is a love of the worthy and it is a love that desires to possess. Agape is in contrast at both points: it is not a love of the worthy, and it is not a love that desires to possess. On the contrary, it is a love given quite irrespective of merit, and it is a love that seeks to give" (Leon Morris, Testaments of Love, p. 128).とは対照的に口を開けて、 "エロスは、 2つの主な特徴:これは、愛の価値があることは、愛と欲望を保有しています。ぽかんとしたとは対照的には、両方のポイント:それは、立派な愛ではない、とすることではない愛と欲望を保有する。とは逆に、それは全く関係なく愛を与えられるメリット、そしてそれは愛を与えることを目的と" (レオンモリスは、愛のtestaments 、 p. 128 ) 。 Although eros does not always have a bad connotation, certainly agapao/agape is far more lofty in that it seeks the highest good in the one loved, even though that one may be undeserving, and hence its prominence in the Bible can be understood.エロスはないにもかかわらず、いつも悪いなニュアンスがある、確かにアガペー/ぽかんとしてそびえ立つは、はるかに良いことをしようとは、 1つの愛した最も高いにもかかわらず、その1つ値しないかもしれないし、そのためにその名を馳せて聖書を理解できる。

Love of God神の愛

The Attribute of Loveその属性の愛

God in his very essence is described as being not only holy (Lev. 11:44-45; 19:2; I Pet. 1:16), spirit (John 4:24), light (I John 1:5), and a consuming fire (Deut. 4:24; Heb. 12:29); God is also love (I John 4:8, 16).彼は非常に本質的に神といわれているだけでなく、神聖( lev. 11:44-45 ;午前19時02分;私のペットです。 1時16分) 、スピリット(ヨハネ4:24 ) 、光(ヨハネの第1時05分) 、かかると火災( deut. 4:24 ; heb 。 12:29 ) ;神にも愛(ヨハネの第4時08分、 16 ) 。 God does not need to attain nor attempt to maintain love; it is the very substance and nature of God.神は必要ない愛を維持しようとしても達成;ことは、非常に物質や自然の神です。 Bultmann rightly states: "The sentence cannot be reversed to read, 'Love is God.'ブルトマン正しく州: "の文章を読んで逆転することはできません、 '愛は神様です。 ' In that case, 'love' would be presupposed as a universal human possibility, from which a knowledge of the nature of God could be derived" (The Johannine Epistles, p. 66).その場合は、 '愛'は人間の普遍的可能性を前提として、知識があるからで、神の性質を派生した可能性がある" (使徒ヨハネの書簡、 p. 66 ) 。 It is from this very essence of God's being that the activity of love springs.このことは非常に本質からしてその活動が、神の愛の泉です。

The Activity of Loveその活動の愛

This comes from God's nature of love.この神の愛の本質から来ています。 "To say, 'God is love' implies that all His activity is loving activity. If He creates, He creates in love; if He rules, He rules in love; if He judges, He judges in love" (CH Dodd, The Johannine Epistles, p. 110). "と言って、 '神の愛'を意味して彼の活動は、すべての愛情のこもった活動です。もし彼を作成し、彼に恋を作成;もし彼のルールは、彼のルールに恋;もし彼裁判官は、裁判官は彼の愛" (チャンネルドッドは、使徒ヨハネの書簡、 p. 110 ) 。

(1) Love within the Godhead. ( 1 )愛内の神性。 For man to understand love, he must perceive its activity within the Godhead.男の愛を理解するために、彼はその活動の内の神性を感知する必要があります。 Many verses speak of the Father's love for the Son; however, only John 14:31 explicitly states that Jesus loved the Father.多くの印を話すためには、父の愛息子;しかし、 14時31分だけジョンあからさまに明示して、イエスキリストの父を愛しています。 Certainly other passages imply Jesus' love for the Father.確かに他の通路を意味するイエスの愛のための父です。 Love is demonstrated by the keeping of commandments (John 14:31; cf. vss. 15, 21, 23).愛は実証され、保管の戒め(ジョン14 : 31 ; cf 。 vss 。 15 、 21 、 23 ) 。 Christ alone has seen the Father (John 3:11, 32; 6:46) and known him (Matt. 11:27; Luke 10:22; John 7:29; 8:55; 10:15).見ただけでは、キリストの父(ジョン3時11分、 32 ;午前6時46分)で知られる彼( matt. 11:27 ;ルーク10:22 ;ジョン7 : 29 ;午前8時55分; 10:15 ) 。 They are united to one another (John 10:30, 38; 14:10-11, 20; 17:21-23).彼らは米国を一つに(ヨハネ10:30 、 38 ; 14:10-11 、 20 ; 17:21-23 ) 。 Although there are no verses that speak explicitly of the Holy Spirit's love for the other two persons of the Trinity, it is implied in John 16:13-15, where Jesus says that the Spirit will not speak from himself, as Jesus did not speak from himself (John 12:49; 14:10), but will speak and disclose what he hears from Christ and the Father.話すことがないにもかかわらず印を明示的には、聖霊の愛のために、他の2人は、トリニティ、それは、ヨハネ黙示16:13-15は、イエスキリストはどこによると、話すことはありませんから自分自身の精神は、イエスキリストしなかったとして話すより自分自身(ヨハネ12:49 ; 14:10 )が、どのような開示を話すと、彼は、キリストの父から聞いています。 There is, therefore, a demonstration of love within the Godhead.そこは、したがって、愛内の神性を実証した。

(2) Love toward man. ( 2 )愛の男に向かっている。 In the OT the expression of God's love for man is indicated in four ways. otは、神の愛の表現のための4つの方法があります男が示されています。 First, the simple statement of God's love for man is given in a few places (eg, Deut. 10:18; 33:3; I Kings 10:9; Isa. 43:4; 63:9; Jer. 31:3; Hos. 14:4; Zeph. 3:17).最初は、単純なステートメントの男は、与えられた神の愛のためにいくつかの場所(例えば、 deut 。 10:18 ; 33:3 ;私の王10 : 09 ;のISA 。 43:4 ; 63:9 ; jer 。 31:3 ; hos 。 14 : 04 ; zeph 。 3時17分) 。 Second, there is God's electing love for the nation of Israel (eg, Deut. 4:37; 7:6-8; 10:15; Hos. 3:1; 11:1, 4; Mal. 1:2).第二に、そこは神の愛のために選ばれたイスラエルの民(例えば、 deut 。 4時37分; 7:6-8 ; 10:15 ; hos 。 3時01分、 11時01分、 4 ;マルです。 1時02分) 。 Third, there is the covenant love, which is a loyal or steadfast love (hesed; eg, Exod. 20:6; Deut. 5:10; 7:9, 12; I Kings 8:23; II Chr. 6:14; Neh. 1:5; 9:32; Ps. 89:28; Dan. 9:4).第三に、そこは、愛の約束は、これは、不動の忠誠心や愛( hesed ;例えば、 exod 。 20 : 06 ; deut 。 5時10分、 7時09分、 12 ;私キングス8時23分; chr 2世です。 6時14分; neh 。 1時05分、 9時32分;しまう。 89:28 ;ダンです。 9時04分) 。 This love is readily seen in Ps.この愛は容易に見られるしまう。 106:45: "And he remembered his covenant for their sake, and relented according to the greatness of his loving kindness." 106:45 : "と彼は彼の約束を思い出した彼らのために、そしてrelentedによると、彼の偉大さを愛する優しさ"と述べた。 God's covenant with Israel gives assurance of his love toward them (Isa. 54:10).イスラエルと神の約束をかれらに向かって、彼の愛の保証を与える( isa. 54:10 ) 。 Finally, there are a few references that speak specifically of God's love toward individuals (eg, Solomon in II Sam. 12:24 and Neh. 13:26; Ezra in Ezra 7:28; Cyrus [?] in Isa. 48:14).最後に、参考文献には、いくつかの神の愛に向けて具体的に話すの個人(例えば、ソロモンはサム2世です。 neh 12:24とします。 13 : 26 ;エズラはエズラ7時28分;キュロス[ ? ]をISA 。 48:14 ) 。 Although the OT references to God's love toward man are not many, there are a sufficient number from various portions of the OT to adequately confirm it.にもかかわらず、神の愛をotリファレンスではない多くの人に向かって、そこには、十分な数のotからの様々な部分を十分に確認してください。


私は精神を求め、何が目覚めですか?

The NT is replete with references of God's love for man. NTは、リファレンスでいっぱいの男の神の愛のためです。 A central passage demonstrating this is I John 4:10: "In this is love, not that we loved God, but that he loved us and sent his Son to be the propitiation for our sins."これは、中央の通路を示すヨハネ4:10私: "これは愛ではなく、神が私たちを愛し、それを愛していると私たちは息子を送信するために、私たちの罪をなだめています。 " The demonstration of God's love for man is seen in each of the persons of the Trinity.デモのために、神の愛の男はそれぞれの人に見られるのトリニティ。 Those who keep Christ's commandments evidence their love for him and they are loved by the Father (John 14:21, 23; 16:27).人々の愛の証拠を維持するために、キリストの戒めと彼らは愛される彼の父(ジョン14 : 21 、 23 ;午前16時27分) 。 As the Father loves Christ, so also he loves the believer (John 17:23).キリストの父として、大好きなので、また彼が大好きなの信奉者(ヨハネ17時23分) 。 The love of the Father for the believer is assured (Eph. 6:23; II Thess. 2:16; I John 3:1).父の愛を信じている人は安心( eph. 6時23分; thess 2世です。 2時16 ;私ジョン3時01分) 。 When God is mentioned, it almost invariably refers to the Father.神に言及する際は、父親のことを指しているためほぼ毎回です。 This is emphasized when some gift or blessing given to the believer is also mentioned, because the gift is usually his Son (eg, John 3:16; Rom. 5:8; I John 4:9-10, 16) or the Holy Spirit (Rom. 5:5).これはいくつかのプレゼントや祝福を与えられたときに強調して信者にも触れたように、息子のためには、通常の贈与(例えば、ジョン3 : 16 ; ROMのです。 5時08分;私4:9-10ジョン、 16 )や、聖なるスピリット( rom. 5時05分) 。 There are many references to Christ's love for man.そこには多くのリファレンスをキリストの愛のために男です。 While on earth Christ loved Lazarus, Mary, and Martha (John 11:3, 5, 36).地球上で、キリストラザロを愛している間、メアリー、およびマーサ(ジョン11 : 03 、 5 、 36 ) 。 There is his love for John the apostle (John 13:23; 19:26; 20:2; 21:7, 20) and for the disciples as a group (John 13:34; 14:21; 15:9, 12).彼の愛のためには、使徒ヨハネ(ヨハネ13時23分、 19時26分、 20時02分、 21時07分、 20 )とは、グループとしての弟子(ヨハネ13時34分、 14時21分、 15時09分、 12 ) 。 Christ's death is the evidence of his love for the believer (II Cor. 5:14; Gal. 2:20; Eph. 5:2; I Tim. 1:14-15; I John 3:16).キリストの死は、彼の愛のための証拠を信奉者( ⅱうわっ。 5時14分;ギャル。 2時20 ; eph 。 5時02分;私のティムです。 1:14-15 ;私ジョン3時16分) 。 In his ascension there is an assurance of his love for believers individually (Rom. 8:35, 37; Eph. 6:23) as well as the church as a body (Eph. 5:25).アセンションそこでは、彼の愛のために彼の信者を個別に保証( rom. 8時35分、 37 ; eph 。 6時23分)だけでなく、体としての教会( eph. 5時25分) 。 Finally, the Holy Spirit's love for the believer is mentioned in Rom.最後に、聖霊の愛を信じている人はROMに言及しています。 15:30. 15:30 。

In conclusion, the love of God toward man is seen throughout the Bible.結論としては、神の愛を通して見た人間は、聖書に向かっている。 It is a love that is unselfish and unmerited.それはそれは無欲の愛と言われています。 The epitome of this is seen in God's love for sinners who were his enemies and deserved nothing except his wrath, but instead he sent Christ to die for them in order that they might become the sons of God (Rom. 5:6-11; II Cor. 5:14-21).これは典型的に見られる、神の愛を受けて当然の罪人たちが彼の敵と彼の怒りを除いて何もないが、彼の代わりに、キリストを送信するためにかれらのために死ぬことになるかもしれないが、神の息子( rom. 5:6-11 ;うわっ2世です。 5:14-21 ) 。 It is God's love that serves as a basis for man's love.それは神の愛を基盤としての役割を果たします男の愛のために。

Love of Men男性の愛

With the entrance of sin man has become a hater and enemy of God (Rom. 1:30; 5:10; John 15:18, 24-25).罪の入り口で、男が嫌いになると敵の神( rom. 1:30 ;午前5時10分;ヨハネ15:18 、二十四から二十五まで) 。 But because God initiated his love by sending his Son, believers are exhorted, on the basis of God's own love, to love one another (I John 4:10-11, 19).しかし、彼のために、神の愛を送信し始め、息子は、 exhorted信者たちは、神に基づいて独自の愛は、お互いを愛する(私のジョン4:10-11 、 19 ) 。 The source of this love is God (I John 4:7-9) and not man.このソースは、神の愛(ヨハネの第一4:7-9 )としない男だ。 This is substantiated in Gal.これは、ギャル裏付けています。 5:22, where it is seen as the fruit of the Holy Spirit. 5時22分、どこにあるかと見られて、聖霊の果実です。 The words immediately following love, "joy, peace, patience, kindness, goodness, faithfulness, meekness, self-control", further describe the character of love rather than other fruit of the Spirit, for the "fruit" and the verb are singular and the context is about love (cf. VSS. 5, 13, 14).すぐに次の愛の言葉は、 "喜び、平和、忍耐、優しさ、善良さ、忠実、柔和、セルフコントロール" 、さらにキャラクターの愛を記述するのではなく、他の果物の精神は、 "果物"との動詞は、単数愛についての文脈とは、 ( cf. vss 。 5 、 13 、 14 ) 。 This is further confirmed when one analyzes the love chapter (I Cor. 13) and notices that the words used to describe love are the same or similar words as used in Gal.これはさらなる分析の愛を確認する際の1つの章(私うわっ。 13 )と通知された単語が使われて愛を表す言葉としては、同じまたは類似したギャルで使用されています。 5:22-23 (many times the noun form in Gal. 5 is the verb form in I Cor. 13). 5:22-23 (名詞形で、何度もギャル。 5動詞形で私は、うわっ。 13 ) 。 In these passages love is described as being unselfish and sacrificial with no condition of expecting the same in return.これらの通路では、といわれている無私の愛と犠牲を期待していない状態に戻り、同じです。 It is love that is given and not deserved.それは愛を与えられたことは当然としない。 God's love is so, and man having experienced God's love is to exhibit this in two directions, namely, toward God and toward man.神の愛は、今、神の愛とは、経験豊富な男が、この2つの方向を示す、すなわち、神と向かって男に向かっている。 This is what is commanded in the Bible (Matt. 22: 37-40; Mark 12:29-31; Luke 10:26-27).これは何が命じられたのバイブル( matt. 22 :三十七から四十;マーク12:29-31 ;ルカによる福音書10:26-27 ) 。

Love Toward God神の愛に向かって

In the OT God commands man to love God with his whole being (Deut. 6:5; 10:12; 11:1, 13, 22; 13:3; 30:6, 16; Josh. 22:5; 23:11; Ps. 31:23), and there are a few explicit references indicating man's love for God (I Kings 3:3; Pss. 5:11; 18:1; 91:14; 116:1; Isa. 56:6). otコマンドは、神男にして彼の全体が、神の愛( deut. 6時05分; 10:12 ; 11 : 01 、 13 、 22 、 13 : 03 ; 30:6 、 16 ;ジョシュ。 22 : 05 ; 23 : 11 ;しまう。 31:23 )とは、いくつかの明示的なリファレンスを示すために、神の愛の男(私の王3:3 ; pss 。 5時11分、 18時01分; 91:14 ; 116:1 ;のISA 。 56 : 6 ) 。 In the NT outside of Jesus' quoting the OT command to love God (Matt. 22:37; Mark 12:30, 33; Luke 10:27) there are no explicit commands for man to love God (possibly I Cor. 16:22; II Thess. 3:5). NTの外には、イエスの言葉を引用し、神の愛のコマンドをot ( matt. 22 : 37 ;マーク12:30 、 33 ;ルカ10:27 )明示的なコマンドがないために、神を愛する男(多分私うわっ。 16 : 22 ; 2世thess 。 3時05分) 。 Only a few passages are concerned with man's response of love toward God (John 21:15-17; I Pet. 1:8; I John 5:2; cf. I John 4:20-21).通路はほんの数人の反応が心配して、神の愛に向かって(ジョン21:15-17 ;私のペットです。 1 : 08 ;私のジョン5 : 02 ; cf 。私のジョン4:20-21 ) 。 The references to man's love toward God are comparatively few possibly because it would seem normal for man to love God, who has done so much for him, and because man has experienced God's love.参考文献に向かって、神の愛の男の可能性が比較的少ないので、通常のように見えるが、神の愛のため男には、誰が彼のために大きな貢献を完了し、神の愛のため男は、経験を積んだ。 However, the command to love God is important because it shows that God is approachable and desires the dynamic relationship involved in love.しかし、神の愛は、コマンドには、ということを表しているために重要な親しみやすい神は、欲望と愛の動的な関係に関与する。

Love Toward Man愛に向かって男

The two greatest commandments indicate that man is to love his fellow man as well as God.最大の戒めによりますと、 2人の男が、同僚の男の愛を神と同様です。 Although there are not many verses that speak of man's love for God, the Scriptures abound with statements of man's love toward his fellows.多くの印があるのではないことを話すのは、神の愛の男は、聖書のステートメントがあふれている男の愛と彼の仲間に向かっている。 This is seen in four ways.これが見られる4つの方法があります。

(1) Love for neighbor. ( 1 )隣人愛のために。 The command to love one's neighbor is stated often, first in Lev.隣人を愛するとは、コマンドの記載が頻繁には、まず、レフです。 19:18, which is then quoted several times in the NT (Matt. 5:43; 19:19; 22:39; Mark 12:31, 33; Rom. 13:9; Gal. 5:14; James 2:8). 19時18分、これはその後数回にわたって引用符ではNT ( matt. 5時43分、 19時19分、 22時39分;マーク12:31 、 33 ; ROMのです。 13 : 09 ;ギャル。 5時14分;ジェームズ2 : 8 ) 。 Paul states that love for the neighbor is the fulfillment of the law (Rom. 13:8, 10).パウロは、隣人愛の状態には、達成感は、法の趣旨( rom. 13時08分、 10 ) 。 In giving the command to love one's neighbor, Jesus made it clear in the parable of the good Samaritan that one's neighbors are more than those who are acquaintances or of the same nationality (Luke 10:27-37).コマンドを与えることで、自分の隣人愛は、イエスの前には、たとえそのことを明確にして自分の近所の人たちは、良きサマリア人以上の人たちは、同じ国籍や知人(ルカによる福音書10:27-37 ) 。 This is in keeping with the OT for Moses enjoined the Israelites to love the stranger or alien (Deut. 10:19).これはotに合わせて、愛をもってムーサーを加味して、イスラエル人や外国人の見知らぬ人( deut. 10:19 ) 。 Man is to be concerned with other men as God is concerned with man.男が懸念されるとして、他の男たちが神男心配しています。 The command is to love the neighbor to the degree that one loves himself.このコマンドは、近所の人を愛し、自分自身を愛することの程度です。 Since man is basically selfish and is concerned about himself, he should have that same degree of concern for his neighbor.以来男とは、基本的に利己的なことを心配して自分自身は、彼が自分のためにして近所の人と同じ程度の関心事です。

(2) Love for one's fellow believer. ( 2 )愛のために自分の仲間の信奉者だ。 In Gal.ギャル中です。 6:10 Paul exhorts the believers to do good to all men and especially to those who are of the household of faith. exhortsパウロ6時10分にすべての善行を、信者で、特に男性には、家計の人たちは信仰します。 The believer should love his neighbor, whoever that might be, but he must have a real and deep concern and love for those who are fellow believers.彼の隣人愛の信奉者は、誰でもそうかもしれないが、彼と深い懸念を持っていなければ、本物の愛を仲間の人たちは信仰する者よ。 In the OT this is seen in Lev.これは、 otレフ見られる。 19:17-18, where the neighbor is the fellow countryman of the covenanted nation Israel or one who was of the same faith. 19:17-18 、どこの田舎の近所の人は、仲間の一人は、契約またはイスラエルの民と同じ信仰です。 In the NT, there is to be a definite love between believers.で、 NTのは、そこには、信者の間に明確な愛です。 Jesus gave a new commandment: that the believers were to love one another as he had loved them (John 13:34-35; 15:12, 17; cf. I John 3:23; 5:2; II John 5).イエスキリストは、新しい命令: 1つの恋をしていた別の信者として愛されていた彼ら(ジョン13:34-35 ;午後3時12分、 17 ; cf 。私のジョン3 : 23 ;午前5時02分; 2世のジョン5 ) 。 The command to love one another was not new, but to love one another as Christ had loved them was a new command.もう一つは、コマンドを1つではない新しい恋が、別の人を愛することを愛していたとして、キリストは、新しいコマンドを実行します。 This is further elaborated in I John.これは、私のさらなる精緻化さジョン。 One who loves his brother abides in light (2:10) and God abides in him (4:12).これを遵守する一人の兄が大好きで、神の光( 2時10分) 、これを遵守していた( 4時12分) 。 In fact, one who does not love his brother cannot love God (4:20).実際、一人の弟愛はないことはできない、神の愛( 4時20分) 。 The source of love is God (4:7), and because of God's love one should love his brother (3:11; 4:11).神の愛は、ソース( 4時07分) 、および1つは、神の愛のために愛の兄( 3時11分、 4時11分) 。

Outside the Johannine literature there is the same command to love the brother in the faith (Eph. 5:2; I Thess. 4:9; 5:13; I Tim. 4:12; Heb. 10:24; 13:1; I Pet. 2:17).使徒ヨハネの外には、同じコマンドを文学の兄弟愛は、信仰( eph. 5時02分;私thess 。 4時09分、 5時13分;私のティムです。 4 : 12 ; heb 。 10:24 ;午前13時01分;私のペットです。 2時17分) 。 This was to be done fervently (Rom. 12:10; I Pet. 1:22; 4:8) and with forbearance (Eph. 4:2), serving one another (Gal. 5:13).これは熱心に行われる( rom. 12:10 ;私のペットです。 1時22分、 4時08分)として寛容( eph. 4時02分) 、別の1つの配信( gal. 5時13分) 。 Paul loved the believers (I Cor. 16:24; II Cor. 2:4; 11:11; 12:15) and was happy when he heard of the saints' love for one another (Eph. 1:15; Col. 1:4; II Thess. 1:3; Philem. 5; cf. Heb. 6:10).ポールを愛し、信者(私うわっ。 16 : 24 ; 2世うわっ。 2時04 ; 11:11 ; 12:15 )聞いたときは幸せだったとは、聖人の'愛のために別の1つ( eph. 1 : 15 ;大佐1 : 04 ; thess 2世です。 1 : 03 ; philem 。 5 ; cf 。 heb 。 6時10分) 。 Hence one sees that love for the brother was a dominant theme in the early church.したがって、 1つの兄弟愛を見ることは、支配的なテーマは、初期の教会です。 It was evidence to the world that they were truly the disciples of Christ (John 13:35).それは証拠を世界には、彼らが本当にキリストの弟子(ヨハネ13時35分) 。

(3) Love for family. ( 3 )家族愛のために。 The Scriptures have a few commands and ample illustrations of love within the family.いくつかのコマンドがあると、聖書は、愛内の豊富なイラストファミリーです。 Husbands are commanded to love their wives (Col. 3:19) as Christ loves the church (Eph. 5:25-33; cf. Eccles. 9:9; Hos. 3:1).自分の妻を愛する夫が命じられた(大佐3時19分)として、キリスト教会が大好き( eph. 5:25-33 ; cf 。エクルズ。 9時09分; hos 。 3時01分) 。 The love of the husband for the wife is seen in several accounts (Gen. 24:67; 29:18, 20, 30; II Chr. 11:21; Song of S. 4:10; 7:6).愛の妻は、夫のために見られるいくつかのアカウント(大将24:67 、 29:18 、 20 、 30 ; 2世chr 。 11:21 ;歌の米4:10 ;午前7時06分) 。 Only one time are wives commanded to love their husbands (Titus 2:4) and in only Song of S. is it mentioned (1:7; 3:1-4; 7:12). 1つだけの愛の時間は、夫が妻を命じ(タイタス2時04分) 、米は、それだけで歌の言及( 1時07分; 3:1-4 ;午前7時12分) 。 Certainly the wife's submission to the husband is evidence of her love for him (Eph. 5:22-24; I Pet. 3:1-6).確かに、夫は妻の証拠を提出して、彼は彼女の愛のために( eph. 5:22-24 ;私のペットです。 3:1-6 ) 。 Also, only once is there a command for parents to love their children, specifically for young wives to love their children (Titus 2:4), but there are several illustrations of such love in the OT (Gen. 22:2; 25:28; 37:3; 44:20; Exod. 21:5).また、コマンドがあるのは一度だけのための愛の親が子供には、特に若い人の妻を愛し、子どもたちのため(タイタス2時04分) 、しかし、そのような愛には、いくつかのイラストは、 ot ( 22時02分大将; 25 : 28 ; 37:3 ; 44:20 ; exod 。 21時05分) 。 Interestingly, there is no command or example of children loving their parents.面白いことに、コマンドまたは例がない子供たちの親を愛することです。 However, there is the oft-repeated command for children to honor and obey their parents, which would be evidence of their love for their parents (eg, Exod. 20:12; Deut. 5:16; Prov. 1:8; Matt. 19:19; Mark 10:19; Luke 18:20; Eph. 6:1; Col. 3:20).しかし、そこは子供たちのために何度も繰り返されたコマンドは、わたしに従い、両親に敬意を表するため、これが彼らの愛のために、両親の証拠(例えば、 exod 。 20 : 12 ; deut 。 5時16分;地方1 : 08 ;マット。 19 : 19 ;マーク10:19 ;ルーク18:20 ; eph 。 6時01分;大佐3:20 ) 。 In conclusion, although not much is spoken about love within the natural family, it can be assumed that this love would be expected; anyone who does not take care of his family is considered a denier of the faith and worse than an unbeliever (I Tim. 5:8).結論としては、多くの言葉が話されていないにもかかわらず愛内の自然についてのご家族は、このことが可能と仮定しての愛だろうと予想;誰も彼の家族の世話をしないとみなさデニールのは、信仰よりも悪化すると不信心者(私のティム。 5時08分) 。


なぜ精神的に良いことをfasingされますか?

(4) Love for enemies. ( 4 )敵を愛しています。 Jesus commanded his followers to love their enemies (Matt. 5:43-48; Luke 6:27-35).その部下に命じて、イエスの愛敵( matt. 5:43-48 ;ルーク6:27-35 ) 。 This love is demonstrated by blessing those who curse them, praying for those who mistreat them, and giving generously to them.この人たちの愛は呪い祝福して実証され、虐待者のために祈りをささげて、気前を与えている。 This shows that love is more than friendship based on mutual admiration; it is an act of charity toward one who is hostile and has shown no lovableness.これによると、愛は友情以上に基づいて相互敬慕;これは、慈善行為は、敵対する者に向かっていないとかわいらしさが示されます。 Jesus reminded the disciples that it is natural to love those who love them, but to love their enemies is a real act of charity; it is to be a mark of his disciples as opposed to those who are sinners or Gentiles.イエスキリストの弟子と思い出すことが大好き自然を愛する人たちが、彼らの敵は、真の愛を慈善行為;ことがマークされるのとは対照的に、弟子やgentiles人たちは罪人です。 An example of this love is seen in God's love and kindness toward evil men by sending them sun and rain as he does for those who love him.この例に見られる愛とは、神の愛と優しさに向かって邪悪な男を送信して太陽と雨の人のために彼は彼を愛しています。 The NT epistles reiterate that rather than seeking revenge, believers are to love those who hate and persecute them (Rom. 12:14, 17-21; I Thess. 5:15; I Pet. 3:9).というより、 NTの書簡をあらためて表明することを求めて復讐は、信者たちは、人々に愛と憎しみを迫害して( rom. 12:14 、一七から二一;私thess 。 5時15分;私のペットです。 3時09分) 。

Conclusion結論

God in his very essence is love, hence love is expressed toward the underserving.彼は非常に神の愛の本質は、そのために向かってunderserving愛しているのは表明しています。 John 3:16 states this unforgettably: though man has repudiated him God loves the world, and the extent of his love was the sacrifice of his own Son, Jesus Christ, who was willing to lay down his life.忘れられない3時16分、この州のジョン:神は彼を否認した男が、世界を愛し、そして彼の愛の範囲は、自分の息子を犠牲にし、イエスキリストは、誰が彼の人生を喜んで横たわりました。 On the basis of God's love the believer is enjoined to love God, who is deserving, and to love his fellow man and even his enemy, who are underserving.神の愛に基づいて、信者は、神の愛を加味して、有為な人は、仲間の男と恋をしても彼の敵は、誰がunderserving 。 God's love is not only basic but it continually extends to the underserving and unloving, as seen in his continuing love for the wayward believer in both the OT and NT.神の愛は絶えず拡張するだけでなく、それを基本と愛情がないunderservingで示すように、彼の愛を継続するためにわがままな信奉者とNTの両方ot 。 Thus there is a deep loyalty in God's love toward the undeserving, and this is the basis of God's command for man's love.そのためには、深い神の愛の忠誠心に値しないに向かって、これは、基礎と神の愛の男のためのコマンドです。 Therefore, God's love is seeking the highest good in the one loved, and man is enjoined to seek the highest good or the will of God in the one loved.したがって、最も高い神の愛を求めていいのは、 1つの愛される、と男は加味して良いかを求めるのは、最も高いのは、 1つの神を愛しています。

HW Hoehner hw hoehner
(Elwell Evangelical Dictionary) (エルウェル福音辞書)

Bibliography 文献情報
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Love Feast愛餐

Advanced Information 高度情報

In the NTで、 NTの

The brotherly love between Christians which was enjoined by Jesus (John 13:34; Gr. agape) found its expression in three practical ways.キリスト教徒の間で、兄弟愛が加味され、イエス(ジョン13 : 34 ; gr 。ぽかんとして)その表情で見つかった実用的な3つの方法があります。 It was commonly exercised in almsgiving; hence on twenty-six occasions agape is translated in the AV "charity."それはよく行使施し;したがってぽかんとして26回では、翻訳のAV "慈善"と述べた。 In church gatherings and in Christian greetings it was displayed played by the kiss (I Pet. 5:14; see also Rom. 16:16; I Cor. 16:20; II Cor. 13:12; I Thess. 5:26).キリスト教の教会の集会で挨拶し、表示されることが演奏されるのキス(私のペットです。 5時14分; ROMにも参照してください。 16 : 16 ;私うわっ。 16 : 20 ; 2世うわっ。 13 : 12 ;私thess 。 5時26分) 。 And gradually the term came to be applied to a common meal shared by believers.そして徐々に来たという用語に適用される共通の食事信者共有される。 Although these meals are called agapai only in Jude 12 and possibly II Pet.にもかかわらずagapaiと呼ばれるこれらの食事だけでは多分2世のペットとジュード12 。 2:13, where there is a variant reading of agapais for apatais ("deceivings"), there is a considerable amount of other evidence for their existence in the early church. 2時13分、そこは、読書の変種agapaisをapatais ( " deceivings " )があれば、かなりの額のために自分の存在を示す証拠は、他の早期教会です。

In Acts 2:42-47 there is an account of the early form of "communism" practiced by the believers, which includes breaking bread from house to house and eating their meat (Gr. trophe) with gladness and singleness of heart. 2:42-47行為では、初めには、アカウントフォームの"共産主義"の練習を信仰する者よ、これが含まれて破れパンを食べてから、自分の家を一軒一軒の肉( gr. trophe )と一つの心で喜びです。 The first phrase may refer to the administration of the Lord's Supper, but the second obviously indicates a full meal. 5月の最初のフレーズを参照して政権は、主の夕食は、 2番目が明らかに十分な食事を示します。 Similar "communistic" behavior is mentioned in Acts 4:32.似たような"共産主義的"な行為行動は、 4時32分に記載されます。 By the time of Acts 6:1ff.時間の午前6時01分FFの行為をされる。 the increase of disciples in the Jerusalem church led to the appointment of the seven to serve tables, which presumably refers to the responsibility for arranging the common meals.弟子の増加につながって、エルサレム教会の7つの約束を果たすテーブルでは、おそらくこれを指しているため、共通の食事の手配責任を負う。 RL Cole (Love-Feasts, A History of the Christian Agape) suggests that this number was selected in order that each one might be responsible for a different day of the week. rlコール(愛-宴は、キリスト教の歴史が口を開けて)この番号を示唆していたためには、各選択した1つの責任を負うかもしれない、別の曜日です。 This arrangement arose from the complaint of the hellenists that their windows were being neglected, and so would indicate that already these common meals were being held for charitable purposes, as was indeed the custom later.この取り決めが起こりましたhellenistsからの苦情は、無視されたということウィンドウズれている、といったようによりますと、すでにこれらの共通の食事が慈善目的のために行われているため、実際には、カスタムとしては、それ以降です。

When Paul was at Troas (Acts 20:6-12) there took place on the first day of the week both a "breaking of bread" and a full meal (which idea is contained in the verb geusamenos, used here for eating, cf. Acts 10:10). troasポール際にはそこで行われた(行為20:6-12 )は、最初の曜日の両方"のパンを破る"と、十分な食事(これに含まれて動詞geusamenosアイデアは、使われて、ここを食べて、 cf 。行為10:10 ) 。 Both here and in 2:42 it is difficult to determine whether the phrase "breaking of bread" denotes a common meal or is a more restricted reference to the Lord's Supper: whenever these words occur together in the Gospels they describe the action of Jesus (Matt. 26:26; Mark 14:22; Luke 22:19; 24:30, 35).ここでは両方の午前2時42分かどうかを判断することは難しい"という言葉を破るのパン"を表すかは、より多くの共通の食事制限を参考に、主の夕食:同時に起こるたびにこれらの言葉は、イエスキリストgospels彼らの行動を説明する(マットです。 26:26 ;マーク14 : 22 ;ルーク22 : 19 ; 24:30 、 35 ) 。 Certainly by the time of Paul's writing to the Corinthians (ca. AD 55) it is evident that that church observed the practice of meeting together for a common meal before partaking of the Lord's Supper (I Cor. 11:17-34).確かに、ポールの時間を書けば、コリンチャンス( ca.広告55 )教会で観測されたことは明らかだが、実践するための会議の参加者の共通の食事の前に、主の晩餐(私うわっ。 11:17-34 ) 。 This custom, however, does not appear to have been observed always in the spirit of agape, for the apostle complains that some make it an excuse for gluttony, while others go without: in vs. 21 to idion deipnon may refer to the fact that they refused to pool their food, or that from such a pool each took as much as possible for himself.この風習は、しかし、観測されていないように見えるが口を開けて、いつもの精神では、いくつかの不満が使徒のための口実を作ること大食、他に行くことなく: idion deipnonに対して5月21日という事実を参照して自分の食べ物を拒否してプール、またはそのようなことから、各プールは可能な限り自分自身のためだ。 At all events the situation described here is possible only in the context of a meal more substantial than, and preceding, the bread and wine of the Lord's Supper.ここで説明するすべてのイベントでは、状況の文脈の中でのみ可能性がより実質的な食事よりも、前述のは、主のパンとワインの夕食。

Various theories have been put forward suggesting that the agape was a development from pagan guilds or Jewish common meals, or that it was necessitated by the common desire to avoid meats offered to idols.様々な説が提唱され、ぽかんとしていたということを示唆する異教開発組合やユダヤ人の共通の食事から、またはそれが必要とされるのを避けるために共通の願い偶像肉を提供しています。 From the fact that most early Christian paintings found in the catacombs depicting the agape show seven persons partaking, Cole argues that the custom developed from the incident on the shore of Tiberias, where Jesus shared the breakfast meal with seven of his disciples (John 21), and that the conversation with Peter on that occasion supplied the title of agape for this meal.という事実から最も初期キリスト教の絵を描いたcatacombsぽかんとして見られるショーに7人の参加者は、コール主張して、カスタム開発してから、事件のティベリアス岸には、どこにイエスキリストを共有して食事をして7人の弟子の朝食(ヨハネ21 )は、ピーターとして会話をする機会を提供して、このタイトルをぽかんとして食事をした。 It is equally possible that the meal may have arisen from a desire to perpetuate the table fellowship which the apostles had enjoyed during their Lord's earthly life, and that later, as the church grew and communal living became impossible, the common meal was continued before the Lord's Supper in an effort to place the receiving of that sacrament in its historical context.平等にすることは可能性が生じた可能性があるから食事をしたいという欲求を永続化の表は、使徒の交わりを楽しんだこの世の生活の中には主君のは、それ以降は、共同体としての教会生活が高まったことから、不可能になった、という共通の食事は継続する前に、夕食の主の場所に受理するために努力をして聖餐式は、歴史的な文脈のです。 The fact that the Johannine account points to the giving of the new commandment of mutual agape at that meal (John 13:34) would be sufficient reason for the application of that name to the rite.という事実を、使徒ヨハネのアカウントにポイントを与えることは、相互の新たな命令をしてぽかんとして食事(ヨハネ13時34分)の方が、アプリケーションのための十分な理由に、そのような名前の儀式だ。

In Church History教会の歴史

Ignatius (Smyr. 8:2) refers to the agape, as does the Didache (x.1 and xi.9), the latter suggesting that it still preceded the Eucharist.イグナティウス( smyr. 8時02分)を指しているためぽかんとして、新約聖書としては、 ( x.1とxi.9 )は、まだ先行することを示唆し、後者の聖体。 By the time of Tertullian (Apology xxxix; De Jejuniis xvii; De Corona Militis iii) the Eucharist was celebrated early and the agape later at a separate service, and this may be the practice referred to by Pliny in his letter to Trajan (Epistles x.96), though his information is not altogether clear. tertullianされた時に(謝罪39 ;デjejuniis 17 ;デコロナmilitis ⅲ )の聖体とは、口を開けて祝った後、早期のサービスを個別には、この可能性があるとの練習が参照して彼の手紙をplinyトラヤヌス(書簡x 0.96 )が、自分の情報を完全に明確ではない。 Clement of Alexandria (Paedagogos ii. 1 and Stromata iii.2) gives evidence also of the separation of the two observances.アレクサンドリアのクレメンス( paedagogos Ⅱ 。 1とstromaの複数iii.2 )の分離には、証拠にも2つの慣例だ。 Chrysostom (Homily xxvii on I Cor. 11:17) agrees with the order mentioned by Tertullian, but while he calls the agape "a custom most beautiful and beneficial; for it was a supporter of love, a solace of poverty, and a discipline of humility," he does add that by his day it had become corrupt.クリュソストモス( 27説教して私うわっ。 11:17 ) tertullian同意して注文に記載されたが、通話中に彼の口を開けて"カスタム最も美しいと有益な;サポーターそれは愛のためには、貧困の慰めと、規律の謙虚さは、 "彼は彼の一日を追加することになることが破損しています。 In times of persecution the custom grew up of celebrating agapai in prison with condemned martyrs on the eve of their execution (see the Passion of Perpetua and Felicitas xvii.1, and Lucian De Morte Peregrini xii), whence developed the practice of holding commemorative agapai on the anniversaries of their deaths, and these gave rise to the feasts and vigils which are observed today.タイムズの中で育ったのは、カスタムの迫害を記念して死刑囚に刑務所に入れられるagapai殉教者の前夜彼らが実行される(ペルペツアと情熱を参照してくださいフェリキタスxvii.1 、およびルシアンデmorte peregrini 12世)は、先進の練習でwhenceの持ち株記念agapai記念日に死亡しており、その与えたvigils上昇していると観測された今日の宴。 Agapai also took place on the occasion of weddings (Gregory of Nazianzus Epistles i.14) and funerals (Apostolic Constitutions viii.42). agapaiまたの機会にして行われた結婚式(ナジアンゾスの聖グレゴリオスの書簡i.14 )や葬儀(ローマ教皇の憲法viii.42 ) 。

During the fourth century the agape became increasingly the object of disfavor, apparently because of disorders at the celebration and also because problems were raised by the expanding membership of the church, and an increasing emphasis was being placed on the Eucharist.第4世紀の間、ぽかんとして、オブジェクトの冷遇は次第に、どうやら祝賀会とは、障害のためにも問題が提起されたため、会員数の拡大、教会、そしてますます重要視して聖体が置かれています。 Augustine mentions its disuse (Ep. ad Aurelium xxii.4; see also Confessions vi.2), and Canons 27 and 28 of the Council of Laodicea (363) restricted the abuses.アウグスティヌス言及した不用( ep.広告aurelium xxii.4 ; vi.2自白も参照してください) 、および27日と28日の評議会の規範のラオディケア( 363 )の侵害を制限します。 The Third Council of Carthage (393) and the Second Council of Orleans (541) reiterated this legislation, which prohibited feasting in churches, and the Trullan Council of 692 decreed that honey and milk were not to be offered on the altar (Canon 57), and that those who held love feasts in churches should be excommunicated (Canon 74).カルタゴの第3者評議会( 393 )と2番目の評議会( 541 )オルレアン繰り返したこの法案は、教会が禁止されて祝宴では、評議会の692と定めてtrullanハチミツや牛乳を提供していなかった祭壇(キヤノン57 ) 、そしてその人たちの教会で開かれた愛の宴にしなければならないexcommunicated (キヤノン74 ) 。

There is evidence that bread and wine (Didache), vegetables and salt (Acts of Paul and Thecla xxv), fish (catacomb paintings), meat, poultry, cheese, milk, and honey (Augustine, contra Faustum xx.20), and pultes, "a pottage" (Augustine), were consumed on different occasions at the agape.その証拠にはパンとワイン(ディダケー)は、野菜や塩分(行為のポールとセクラ弐拾伍)は、魚(地下墓地の絵画) 、肉、家禽類、チーズ、牛乳、はちみつ(アウグスティヌス、コントラfaustum xx.20 ) 、およびpultes 、 "豆スープ" (アウグスティヌス)は、別の機会にしていたコンシューマぽかんとしている。


聖書は、宝くじについて何を言っています

In Modern Times現代タイムズ

In the Eastern Church the rite has persisted, and is still observed in sections of the Orthodox Church, where it precedes the Eucharist, and in the Church of St. Thomas in India.東方教会での儀式には固執し、そのセクションは、まだ観察さ正教会が、ここは、聖体の前には、聖トーマス教会とは、インドでいます。 From the Eastern Church it was continued through the Church of Bohemia to John Hus and the Unitas Fratrum, whence it was adopted by the Moravians.東方教会から続けていたボヘミアを介して、教会のジョンフスとunitas fratrum 、 moraviansでwhenceことが採択された。 From them John Wesley introduced the practice within Methodism (see references in his Journal), and it is occasionally observed today in Methodist churches.かれらの練習を導入してからのジョンウェスリーメソジスト教会内(彼のジャーナルリファレンスを参照してください) 、そして時折観察することは今日でメソジスト教会です。 In the Anglican Prayer Book of 1662 the only survival is probably the collection of alms for the poor during the Communion service, but the practice of the sovereign's distribution of Maundy money is a relic of the agape, and in this connection it is interesting that the epistle appointed for Maundy Thursday is I Cor.聖公会の礼拝は、 1662年の本だけでは、おそらく生存の貧しい人々のための慈善のコレクションの中に聖体拝領サービスは、しかし、練習は、主権の貧民救済金の分配は、遺物は、ぽかんとして、そして、このことは興味深い接続して洗足木曜日の信徒は、私のために任命うわっ。 11:17-34. 11:17-34 。 A modern attempt to revive the custom can be seen in the increasing practice of holding a "parish breakfast" following the early Communion service, and experiments at using the agape as an opportunity for interdenominational fellowship are described by Frank Baker in Methodism and the Love-Feast.近代的な試みを復活することに見られるのは、カスタムの持ち株増えて練習する"教区の朝食"以下の早期聖体拝領サービス、および実験で使用して、各宗派間の親睦の機会としてぽかんとして記述されたフランクベーカーでは、メソジスト教会との愛-祝宴。

DH Wheaton dhホイートン
(Elwell Evangelical Dictionary) (エルウェル福音辞書)

See also LORD'S SUPPER.主の夕食も参照してください。

Bibliography 文献情報
D. Leclerq in Dictionnaire d'archelogie Chretienne; JF Keating, The Agape and the Eucharist in the Early Church; P. Battifol, Etudes d'histoire et de theologie positive; JC Lambert, Sacraments in the NT. d. leclerq中辞典d' archelogie chretienne ; jfキーティングは、神の愛とは、初期の教会の聖体; p. battifol 、 histoire et d' etudesデtheologie陽性; jcランバート、秘跡は、 NTのです。


Lovingkindness lovingkindness

General Information 総合案内

The translation of the Hebrew word hesed in the AV and ASV.ヘブライ語の翻訳は、単語の動静hesedとasv 。 The AV also followed the equivalent given in the Latin translation (misericordia), which is preceded by the usage of the LXX ("mercy").その後の動静も与えられたのと同等の翻訳は、ラテン語(同情)は、先行して、使用量は、 70 ( "慈悲"を参照) 。 Modern versions render hesed by "steadfast love," "unfailing love," "lovingkindness," and "love" (cf. RSV, NIV).近代のバージョンによって描画hesed "不動の愛" 、 "尽きることのない愛" 、 " lovingkindness 、 "と"愛" ( cf.に記されてあります、記されてあります) 。 The word hesed is found approximately 250 times in the Hebrew OT, and of these there are 125 instances in the Psalms. hesedが見つかったという言葉は、ヘブライ語の約250倍ot 、およびこれらのインスタンスは、 125には詩篇を授けた。

The nature of the God of Israel is love.イスラエルの性質は、神の愛です。 Even when Israel has sinned, they are assured that Yahweh is full of lovingkindness (Exod. 34:6; Num. 14:18; Joel 2:13; Ps. 86:5, 15), on which basis he can and does forgive the sin of his repentant people.イスラエルはsinned場合でも、かれらは安心ヤハウェがいっぱいのlovingkindness ( exod. 34:6 ; NUM件。 14 : 18 ;ジョエル2時13 ;しまう。 86:5 、 15 )で、その根拠とは彼を許すこと自分の罪を後悔している。 The assurance of lovingkindness is given in the legal framework of the covenant. lovingkindnessの保証は、法的な枠組みの中で与えられた約束します。 God's love is a distinctive love.神の愛は、独特の愛です。 Yahweh has promised to be loyal to Abraham and his descendants (Deut. 7:12).ヤハウェが約束されると彼の子孫に忠実なアブラハム( deut. 7時12分) 。 The relation between lovingkindness as an expression of commitment (loyalty) and truth ('emet) expressing faithfullness is so close that the words occur next to each other some sixteen times: hesed we'emet (Pss. 25:10; 89:14; cf. vs. 25 with 'emuna, "faithfulness"). lovingkindness間の関係の表現としてのコミットメント(忠誠心)と真理( ' emet ) faithfullness表現する言葉が発生するので、次のページを閉じることをお互いにいくつかの16倍: hesed we'emet ( pss. 25:10 ; 89:14 ; cf 。対25で' emuna 、 "忠実"といいます。 ) The God of the covenant shows his convenantal faithfulness by his loving commitment to his people, regardless of their responsiveness or righteousness (Deut. 7: 7-8).彼は神の約束convenantal忠実さを示して彼のコミットメントを愛する人々に関係なく、彼らの反応や正義( deut. 7 : 7-8 ) 。 As such, lovingkindness can be a synonym for covenant (Deut. 7:9, 12).このように、約束のシノニムlovingkindnessことができます( deut. 7時09分、 12 ) 。 The blessings are generally described as the divine benefits (Deut. 7:13-16).幸運な出来事は、通常の神といわれて給付( deut. 7:13-16 ) 。 Hence, lovingkindness is not a mere relational term; it is active.したがって、単なるリレーショナル用語ではないlovingkindness ;それはアクティブです。 The God who loves showers his benefits on his covenant people.神を愛する人々にわか雨彼の給付を約束した。 He is active ('asa) in his love (Ps. 18:50; Deut. 5:10).彼はアクティブな( ' asaが18時50分)で、彼の愛( ps. ; deut 。 5時10分) 。 His lovingkindness also finds expression in righteousness.彼の表情は正義lovingkindnessも見つかった。 Righteousness as a correlative to lovingkindness guarantees the ultimate triumph and reward of God's people, and also contains a warning that Yahweh does not tolerate sin, even though he may forbear for a long time.正義としての相関をlovingkindnessの報酬を保証し、究極の勝利と神の人々 、そしてヤハウェも含まれていないと警告して罪を容認するにもかかわらず、彼は長い間差し控えるかもしれません。 The quality of lovingkindness is also assured by its durability. lovingkindnessの品質によっては、耐久性にも安心です。 It is from generation to generation (Exod. 34:7).それは世代から世代へと( exod. 34:7 ) 。 Twenty-six times we are told that "his lovingkindness is forever" (cf. Pss. 106:1; 107:1; 118: 1-4; 136).私たちは26回氏は、 "彼は永遠にlovingkindness " ( cf. pss 。 106:1 ; 107:1 ; 118 : 1-4 ; 136 ) 。 He remembers his love, even when he for a period has withdrawn it in order to discipline (Ps. 98:3).彼は、彼の愛を覚えていても、彼はそれを撤回するためには期間が規律( ps. 98:3 ) 。

On the other hand, the God who is love also expects his people to be sanctified by demonstrating lovingkindness to their covenant God and to their fellow men.その一方で、誰が、神の愛の神聖化も期待される彼の人々にアピールするlovingkindnessとして神の約束を自分の仲間の男性です。 The call for a commitment of love to God finds expression in Deut.コミットメントを求めるのは、神の愛を表現しdeut見つけた。 6:5, and was repeated by our Lord (Matt. 22:37). 6時05分、繰り返されるとは、わたしたちの主( matt. 22時37分) 。 Man's response to God's lovingkindness is love.男の反応には、神の愛のlovingkindness 。 On a horizontal plane the believer is called upon to show both lovingkindness (as David did, II Sam. 9:1, 3, 7) and love (Lev. 19:18, cf. Matt. 22:39).水平平面上で、信者が求められますlovingkindnessの両方を表示する(デビッドとしては、 2サムです。 9時01分、 3 、 7 )と愛( lev. 19時18分、 cf 。マットです。 22時39分) 。 In man's response to lovingkindness and all that it entails, he shows that he belongs to the Heavenly Father (Matt. 5:44-48).男の中のすべての対応をすることentails lovingkindnessと、彼によると、彼は、天国の父に属します( matt. 5:44-48 ) 。

WA Van Gemeren神奈川県ヴァンgemeren
(Elwell Evangelical Dictionary) (エルウェル福音辞書)

Bibliography 文献情報
NH Snaith, The Distinctive Ideas of the OT; LJ Kuyper, "Grace and Truth," RR 16:1-16; N. Glueck, Hesed in the Bible; KD Sakenfeld, The Meaning of Hesed in the Hebrew Bible. nh snaith 、その独特のアイデアは、 ot ; ljカイパーは、 "恵みと真理は、 " rr 16:1-16 ; n.グリュックは、聖書の中hesed ;組立式sakenfeld 、 hesedの意味は、ヘブライ語聖書。


Lovingkindness lovingkindness

Advanced Information 高度情報

Lovingkindness is the translation of the Hebrew word hesed in the AV and ASV. lovingkindness単語は、ヘブライ語の翻訳文のhesedの動静やasv 。 The AV also followed the equivalent given in the Latin translation (misericordia), which is preceded by the usage of the LXX ("mercy").その後の動静も与えられたのと同等の翻訳は、ラテン語(同情)は、先行して、使用量は、 70 ( "慈悲"を参照) 。 Modern versions render hesed by "steadfast love," "unfailing love," "lovingkindness," and "love" (cf. RSV, NIV).近代のバージョンによって描画hesed "不動の愛" 、 "尽きることのない愛" 、 " lovingkindness 、 "と"愛" ( cf.に記されてあります、記されてあります) 。 The word hesed is found approximately 250 times in the Hebrew OT, and of these there are 125 instances in the Psalms. hesedが見つかったという言葉は、ヘブライ語の約250倍ot 、およびこれらのインスタンスは、 125には詩篇を授けた。

The nature of the God of Israel is love.イスラエルの性質は、神の愛です。 Even when Israel has sinned, they are assured that Yahweh is full of lovingkindness (Exod. 34:6; Num. 14:18; Joel 2:13; Ps. 86:5, 15), on which basis he can and does forgive the sin of his repentant people.イスラエルはsinned場合でも、かれらは安心ヤハウェがいっぱいのlovingkindness ( exod. 34:6 ; NUM件。 14 : 18 ;ジョエル2時13 ;しまう。 86:5 、 15 )で、その根拠とは彼を許すこと自分の罪を後悔している。 The assurance of lovingkindness is given in the legal framework of the covenant. lovingkindnessの保証は、法的な枠組みの中で与えられた約束します。 God's love is a distinctive love.神の愛は、独特の愛です。 Yahweh has promised to be loyal to Abraham and his descendants (Deut. 7:12).ヤハウェが約束されると彼の子孫に忠実なアブラハム( deut. 7時12分) 。 The relation between lovingkindness as an expression of commitment (loyalty) and truth ('emet) expressing faithfullness is so close that the words occur next to each other some sixteen times: hesed we'emet (Pss. 25:10; 89:14; cf. vs. 25 with 'emuna, "faithfulness"). lovingkindness間の関係の表現としてのコミットメント(忠誠心)と真理( ' emet ) faithfullness表現する言葉が発生するので、次のページを閉じることをお互いにいくつかの16倍: hesed we'emet ( pss. 25:10 ; 89:14 ; cf 。対25で' emuna 、 "忠実"といいます。 ) The God of the covenant shows his convenantal faithfulness by his loving commitment to his people, regardless of their responsiveness or righteousness (Deut. 7: 7-8).彼は神の約束convenantal忠実さを示して彼のコミットメントを愛する人々に関係なく、彼らの反応や正義( deut. 7 : 7-8 ) 。 As such, lovingkindness can be a synonym for covenant (Deut. 7:9, 12).このように、約束のシノニムlovingkindnessことができます( deut. 7時09分、 12 ) 。 The blessings are generally described as the divine benefits (Deut. 7:13-16).幸運な出来事は、通常の神といわれて給付( deut. 7:13-16 ) 。 Hence, lovingkindness is not a mere relational term; it is active.したがって、単なるリレーショナル用語ではないlovingkindness ;それはアクティブです。 The God who loves showers his benefits on his covenant people.神を愛する人々にわか雨彼の給付を約束した。 He is active ('asa) in his love (Ps. 18:50; Deut. 5:10).彼はアクティブな( ' asaが18時50分)で、彼の愛( ps. ; deut 。 5時10分) 。 His lovingkindness also finds expression in righteousness.彼の表情は正義lovingkindnessも見つかった。 Righteousness as a correlative to lovingkindness guarantees the ultimate triumph and reward of God's people, and also contains a warning that Yahweh does not tolerate sin, even though he may forbear for a long time.正義としての相関をlovingkindnessの報酬を保証し、究極の勝利と神の人々 、そしてヤハウェも含まれていないと警告して罪を容認するにもかかわらず、彼は長い間差し控えるかもしれません。 The quality of lovingkindness is also assured by its durability. lovingkindnessの品質によっては、耐久性にも安心です。 It is from generation to generation (Exod. 34:7).それは世代から世代へと( exod. 34:7 ) 。 Twenty-six times we are told that "his lovingkindness is forever" (cf. Pss. 106:1; 107:1; 118: 1-4; 136).私たちは26回氏は、 "彼は永遠にlovingkindness " ( cf. pss 。 106:1 ; 107:1 ; 118 : 1-4 ; 136 ) 。 He remembers his love, even when he for a period has withdrawn it in order to discipline (Ps. 98:3).彼は、彼の愛を覚えていても、彼はそれを撤回するためには期間が規律( ps. 98:3 ) 。

On the other hand, the God who is love also expects his people to be sanctified by demonstrating lovingkindness to their covenant God and to their fellow men.その一方で、誰が、神の愛の神聖化も期待される彼の人々にアピールするlovingkindnessとして神の約束を自分の仲間の男性です。 The call for a commitment of love to God finds expression in Deut.コミットメントを求めるのは、神の愛を表現しdeut見つけた。 6:5, and was repeated by our Lord (Matt. 22:37). 6時05分、繰り返されるとは、わたしたちの主( matt. 22時37分) 。 Man's response to God's lovingkindness is love.男の反応には、神の愛のlovingkindness 。 On a horizontal plane the believer is called upon to show both lovingkindness (as David did, II Sam. 9:1, 3, 7) and love (Lev. 19:18, cf. Matt. 22:39).水平平面上で、信者が求められますlovingkindnessの両方を表示する(デビッドとしては、 2サムです。 9時01分、 3 、 7 )と愛( lev. 19時18分、 cf 。マットです。 22時39分) 。 In man's response to lovingkindness and all that it entails, he shows that he belongs to the Heavenly Father (Matt. 5:44-48).男の中のすべての対応をすることentails lovingkindnessと、彼によると、彼は、天国の父に属します( matt. 5:44-48 ) 。

WA Van Gemeren神奈川県ヴァンgemeren
(Elwell Evangelical Dictionary) (エルウェル福音辞書)

Bibliography 文献情報
NH Snaith, The Distinctive Ideas of the OT; LJ Kuyper, "Grace and Truth," RR 16:1-16; N. Glueck, Hesed in the Bible; KD Sakenfeld, The Meaning of Hesed in the Hebrew Bible. nh snaith 、その独特のアイデアは、 ot ; ljカイパーは、 "恵みと真理は、 " rr 16:1-16 ; n.グリュックは、聖書の中hesed ;組立式sakenfeld 、 hesedの意味は、ヘブライ語聖書。



Agapeぽかんとして

Catholic Information カトリック情報

The celebration of funeral feasts in honour of the dead dates back almost to the beginnings of the worship of the departed - that is, to the very earliest times.葬儀の祝賀宴に敬意を表して、死者にさかのぼりますが、ほとんどの礼拝堂は、故人の始まり-それは、太古の時代には非常にします。 The dead, in the region beyond the tomb, were thought to derive both pleasure and advantage from these offerings.死者は、その地域であの世には、両方の喜びを得ると考えられていたからこれらのサービスを利用しています。 The same conviction explains the existence of funeral furniture for the use of the dead.有罪判決の存在を説明し、同じ家具の葬儀のための使用は、死んでいた。 Arms, vessels, and clothes, as things not subject to decay, did not need to be renewed, but food did; hence feasts at stated seasons.武器は、船舶、および服は、件名に減衰しないものとして、リニューアルする必要がなかったが、食べ物でした;したがって四季の宴を記載します。 But the body of the departed gained no relief from offerings made to his shade unless these were accompanied fly the obligatory rites.しかし、体は、出発前に得て提供していないから彼の救援日陰が同行しない限り、これらのお定まりの儀式フライ。 Yet the funeral feast was not merely a commemoration; it was a true communion, and the food brought by the guests was really meant for the use of the departed.だが、葬儀の祝宴ではないだけに記念;それは、真の聖体拝領、食品もたらしたとされるゲストには本当に意味の供物を使用するためです。 The milk and wine were poured out on the earth around the tomb, while the solid food has passed in to the corpse through a hole in the tomb.ミルクとワインを注ぎ出すのは、地球上の墓の周りのに対し、固形食には、死体を介して渡されるの墓に穴が開いています。 The use of the funeral feast was almost universal in the Græco-Roman world.葬儀の使用は、普遍的では、ほとんどの宴会græcoローマの世界です。 Many ancient authors may be cited as witnesses to the practice in classical lands.多くの古代の著者を証人として挙げられるかもしれないが、クラシックの練習の土地です。 Among the Jews, averse by taste and reason to all foreign customs, we find what amounts to a funeral banquet, if not the rite itself; the Jewish colonies of the Dispersion, less impervious to surrounding influences, adopted the practice of fraternal banquets.ユダヤ人の間では、すべての理由を嫌う外国人によって味や税関、我々は何を見つける葬式パーティの金額を、そうでなければ、それ自体の儀式;のユダヤ人植民地の分散は、周囲の影響を通さない少なく、練習の共済宴会を採択した。 If we study the texts relative to the Supper, the last solemn meal taken by Our Lord with His disciples, we shall find that it was the Passover Supper, with the changes wrought by time on the primitive ritual, since it took place in the evening, and the guests reclined at the table.もし我々の研究に関連して、テキストの夕食は、最後の厳粛な食事を取られると、弟子たちの主は、わたしたちは、ペサハ夕食を見つけることが、その変化によってもたらされた時間では、原始的儀式は、それが行われて以来、夕方、そしてゲストには、表の横臥。 As the liturgical mea1 draws to a close, the Host introduces a new rite, and bids those present repeat it when He shall have ceased to be with them.典礼としてmea1引き分けに近づいて、新しいホストの儀式を紹介し、その場に居合わせた人の入札を繰り返すことにやんだときに有するものとしている。 This done, they sing the customary hymn and withdraw.このことは、彼らの賛美歌を歌うのが慣例と撤回した。 Such is the meal that Our Lord would have renewed, but it is plain that He did not command the repetition of the Passover Supper during the year, since it could have no meaning except on the Feast itself.わたしたちの主は、そのような食事をしてリニューアルが、それは普通のコマンドを繰り返すことはなかったが、夕食ペサハ2003年には、意味がない可能性があるので、宴会を除いては、そのものです。 Now the first chapters of the Acts of the Apostles state that the repast of the Breaking of Bread took place very often, perhaps daily.第1章では、今すぐ使徒行伝状態にして食事を破るのは、非常に頻繁に行われたパンは、おそらく毎日です。 That which was repeated was, therefore, not the liturgical feast of the Jewish ritual, but the event introduced by Our Lord into this feast when, after the drinking of the fourth cup, He instituted the Breaking of Bread, the Eucharist.これが繰り返されることは、したがって、典礼は、ユダヤ教の儀式の宴会が、主に紹介され、イベントの際に、この宴会は、飲酒後の第4カップ、彼の設立を破るのパン、聖体。 To what degree this new rite, repeated by the faithful, departed from the rite and formulæ of the Passover Supper, we have no means, at the present time, of determining.この新たな儀式には何度、繰り返されるの忠実な、出発の儀式と夕食ペサハformulæのは、意味がない我々は、現時点では、決定した。 It is probable, however, that, in repeating the Eucharist, it was deemed fit to preserve certain portions of the Passover Supper, as much out of respect for what had taken place in the Cœnaculum as from the impossibility of breaking roughly with the Jewish Passover rite, so intimately linked by the circumstances with the Eucharistic one.概ことが、しかし、それは、聖体を繰り返して、フィットを維持することが確実と思われる部分は、ペサハ夕食は、できるだけ多くアウトに敬意を表するためには何が起きてcœnaculum破ったとしてほぼ不可能なことから、ユダヤ教の過ぎ儀式は、今の状況を密接にリンクされるeucharisticの1つです。

This, at its origin, is clearly marked as funerary in its intention, a fact attested by the most ancient testimonies that have come down to us.これで、その起源は、葬式では、その意図を明確にマークさは、事実を証明することによって、最も古代の証言が降りてくるとしています。 Our Lord, in instituting the Eucharist, used these words: "As often as you shall eat this Bread and drink this chalice, you shall show forth the Lord's Death".わたしたちの主は、聖体institutingのは、これらの言葉を使用する: "できるだけ頻繁にこのパンを食べると飲み物を提供しなければ、この聖杯を、なたがたは、主の死を示す来たりする"とした。 Nothing could be clearer.何もない可能性が鮮明だ。 Our Lord chose the means generally used in His time, namely: the funeral banquet, to bind together those who remained faithful to the memory of Him who had gone.わたしたちの主を選んだ彼の意味で使用されて通常の時間、すなわち:葬儀パーティは、一緒にバインドして、人々の記憶に残って彼に忠実な人が行ってしまう。 We must, however, be on our guard against associating the thought of sadness with the Eucharistic Supper, regarded in this light.しなければならない、しかし、我々にして会合を警戒するという考えをして悲しみeucharistic夕食は、この光と見なすことです。 If the memory of the Master's Passion made the commemoration of these last hours in any measure sad, the glorious thought of the Resurrection gave this meeting of the brethren its joyous aspect.メモリの場合は、マスターの情熱を前に、これらの最後の時間を記念し、いかなる措置悲しい、その栄光の思想は、この会議では、復活の同胞の楽しい側面です。 The Christian assembly was held in the evening, and was continued far into the night.キリスト教の集会が開かれたのは、夜になると、夜遅くまで続いていたとします。 The supper, preaching, common prayer, the breaking of the bread, took up several hours; the meeting began on Saturday and ended on Sunday, thus passing from the commemoration of the sad hours to that of the triumphant moment of the Resurrection and the Eucharistic feast in very truth "showed forth the Lord's Death", as it will until He come". Our Lord's command was understood and obeyed.夕食は、説教は、共通の祈りは、パンを破ったのは、数時間にわたって取り上げた;の会議終了してから始まった、土曜日と日曜日、こうして渡すから、悲しい時を記念して、意気揚々とした瞬間には、復活とeucharistic宴会は非常に真実"の主の死を見せて来たりする"と、これまで彼が来る" 。私たちは、主の命令に従った理解しています。

Certain texts refer to the meetings of the faithful in early times.特定のテキストを参照して早期回の会合では、忠実な。 Two, from the Epistle of St. Paul to the Corinthians (1 Corinthians 11:18, 20-22, 33, 34), allow us to draw the following conclusions: The brethren were at liberty to eat before going to the meeting; all present must be in a fit condition to celebrate the Supper of the Lord, though they must not eat of the funeral supper until all were present. 2人は、聖パウロの信徒からのコリンチャンス( 1コリンチャンス11:18 20 、 33 、 34 )は、以下のような結論を描く:その兄弟が勝手に食べに行くことは、会議の前に、すべての腹立ち条件を提示しなければならない夕食を祝うためには、主よ、かれらは、葬儀の夕食を食べてはいけませんまですべてが存在します。 We know, from two texts of the first century, that these meetings did not long remain within becoming bounds.知っている我々は、 2つのテキストからの最初の世紀には、これらの会合になっていない境界内に長くとどまる。 The agape, as we shall see, was destined, during the few centuries that it lasted, to fall, from time to time, into abuses.そのぽかんとして、われはを参照してくださいとしては、運命は、数百年の間続いたことは、秋には、随時、乱用する。 The faithful, united in bodies, guilds, corporations or "collegia", admitted coarse, intemperate men among them, who degraded the character of the assemblies.その忠実な、遺体ユナイテッドでは、組合は、法人または" collegiumの複数形"は、粗を認め、男性の間で節制して、人のキャラクターは、アセンブリ劣化します。 These Christian "collegia" seem to have differed but little from those of the pagans, in respect, at all events, of the obligations imposed by the rules of incorporation.これらのクリスチャン" collegiumの複数形"と異論を持つように見えるからしかし、それらのほとんどは、多神教徒は、尊重は、すべてのイベントで、その義務を課せられたルールの混入。 There is no evidence available to show that the collegia from the first undertook the burial of deceased members; but it seems probable that they did so at an early period.証拠がないことを示す必要が利用できるように、最初から引き受けたcollegiumの複数故人の埋葬のメンバー;しかし、彼らがそうすることは予想して早期の期間です。 The establishment of such colleges gave the Christians an opportunity of meeting in much the same way as the pagans did - subject always to the many obstacles which the law imposed.このような大学の設立をする機会を与えたの会議で多くのキリスト教徒と同じように、多神教徒でした-件名には、常に多くの障害が課せ法です。 Little feasts were held, to which each of the guests contributed his share, and the supper with which the meeting ended might very well be allowed by the authorities as a funerary one.ほとんどの宴が開かれた、それぞれのお客様に貢献して彼を共有し、夕食に終わったが、会議室で許可される可能性が高いとして、捜査当局葬式の1つです。 In reality, however, for all faithful worthy of the name, it was a liturgical assembly.しかし実際には、すべての名前を忠実に値する、それはアセンブリ典礼。 The texts, which it would take too long to quote, do not allow us to assert that all these meetings ended with a celebration of the Eucharist.この文章は、これは時間がかかりすぎることを引用し、我々が認められていないと主張し、これらすべての会議を終了して、聖体を祝っています。 In such matters sweeping generalizations should be avoided.このような問題を抜本的に一般化は避けるべきです。 At the outset it must be stated that no text affirms that the funeral supper of the Christian colleges must always and everywhere be identified with the agape, nor does any text tell us that the agape was always and everywhere connected with the celebration of the Eucharist.冒頭に記載しなければならないことを肯定していないテキストは、キリスト教の葬儀の夕食はいつもとしなければどこの大学で識別され、ぽかんとして、任意のテキストを教えていませんが、私たちはいつも口を開けて、どこに接続しているの聖体を祝っています。 But subject to these reservations, we may gather that under certain circumstances the agape and the Eucharist appear to form parts of a single liturgical function.しかし、これらのご予約の対象には、我々が集まることや、特定の状況下で、口を開けて聖体に表示されるフォーム部品の機能を1つの典礼。 The meal, as understood by the Christians, was a real supper, which followed the Communion; and an important monument, a fresco of the second century preserved in the cemetery of St. Priscilla, at Rome, shows us a company of the faithful supping and communicating.食事は、キリスト教徒として理解され、本物の夕食は、これに続き、聖体拝領;とする重要な記念碑は、 2番目の世紀のフレスコ画が保存され、墓地聖プリシラは、ローマでは、私たちの会社は、忠実なショーsuppingと通信します。 The guests recline on a couch which serves as a seat, but, if they are in the attitude of those who are at supper, the meal appears as finished.ソファの上でもたゲストとしての役割を果たします座席には、しかし、もし彼らは、人々の態度には、夕食は、食事を終えたとして表示されています。 They have reached the moment of the Eucharistic communion, symbolized in the fresco by the mystical fish and the chalice.彼らは、その瞬間に達しましたeucharistic聖体拝領は、フレスコ画で象徴される神秘的な魚と聖杯です。 (See FISH; EUCHARIST; SYMBOLISM.) (参照してください魚;聖体;象徴するものです。 )

Tertullian has described at length (Apolog., vii-ix) these Christian suppers, the mystery of which puzzled the Pagans, and has given a detailed account of the agape, which had been the subject of so much calumny; an account which affords us an insight into the ritual of the agape in Africa in the second century. tertullian説明では、長さ( apolog. 、第VII - 9 ) suppersこれらのクリスチャンは、多神教徒の謎に困惑し、詳細な説明をするには、与えられたぽかんとして、件名にされていたがそんなに中傷;我々のアカウントを支払う儀式を洞察するのは、アフリカでは2番目の世紀ぽかんとしている。

The introductory prayer.祈りの入門です。

The guests take their places on the couches.のゲストには、寝床に寄って、自分の場所を取る。

A meal, during which they talk on pious subjects.食事のは、トークの中で彼らは信心深い科目です。

The washing of hands.洗濯物を手にした。

The hall is lit up.ホールに明かりが灯されています。

Singing of psalms and improvised hymns.即興詩篇と賛美歌を歌うのです。

Final prayer and departure.最終的な祈りと出発した。

The hour of meeting is not specified, but the use made of torches shows clearly enough that it must have been in the evening or at night.会議の時間を指定しない場合は、使用する前に、たいまつが、十分にしなければならないことを明確に示してきたが、夕方や夜。 The document known as the "Canons of Hippolytus" appears to have been written in the time of Tertullian, but its Roman or Egyptian origin remains in doubt.文書として知られる"規範のヒッポリュトス"と表示されてきたが、時間のtertullian書かれているが、ローマやエジプトの起源疑問が残っています。 It contains very precise regulations in regard to the agape, similar to those which may be inferred from other texts.それは非常に正確な規制に関連して、口を開けて、似ている他のテキストから推測される可能性があります。 We gather that the guests are at liberty to eat and drink according to the need of each.我々は、客を集めるために食べ物と飲み物は自由によると、それぞれの必要です。 The agape, as prescribed to the Smyrnæans by St. Ignatius of Antioch, was presided over by the bishop; according to the "Cannons of Hippolytus", catechumens were excluded, a regulation which seems to indicate that the meeting bore a liturgical aspect.その口を開けて、そのように処方されたsmyrnæans聖イグナティウスのアンティオキア、主宰では、ビショップ;によると、 "大砲のヒッポリュトス"は、除外されたcatechumens 、どのように調節して会議室によりますと、典礼的側面に穴を開ける。


An example of the halls in which the faithful met to celebrate the agape may be seen in the vestibule of the Catacomb of Domitilla.例のホールで忠実に会ったのを記念して、口を開けて見られるかもしれないが、地下墓地の前庭ドミティッラ。 A bench runs round this great hall, on which the guests took their places.この大ホールのベンチ失点ラウンドは、ゲストには、自分たちの場所を示しています。 With this may be compared an inscription found at Cherchel, in Algeria, recording the gift made to the local church of a plot of land and a building intended as a meeting-place for the corporation or guild of the Christians.この碑文を発見するかもしれないシェルシェルに比べて、アルジェリアでは、レコーディングの前に贈り物をする地元の教会の土地と建物の会議室に場所を目的として、株式会社やギルドのキリスト教徒です。 From the fourth century onward, the agape rapidly lost its original character.オンワードの第4世紀からは、急速に失わぽかんとして、オリジナルのキャラクターです。 The political liberty granted to the Church made it possible for the meetings to grow larger, and involved a departure from primitive simplicity.政治的自由を付与することを、教会の前に大きな成長の可能性のためのミーティングには、原始出発してから、シンプルさと関わっています。 The funeral banquet continued to be practised, but gave rise to flagrant and intolerable abuses.継続的に実践パーティの葬儀が、上昇を与えたと耐え難い侵害甚だしい。 St. Paulinus of Nola, usually mild and kindly, is forced to admit that the crowd, gathered to honour the feast of a certain martyr, took possession of the basilica and atrium, and there ate the food which had been given out in large quantities.聖パウリヌスのノラは、通常は軽度と親切には、群衆の中には、強制的に認めることは、名誉のごちそうを集め、特定の殉教者は、大聖堂やアトリウムが所持し、そこを食べたとされていた食品を大量に与えられたアウト。 The Council of Laodicea (363) forbade the clergy and laity who should be present at an agape to make it a means of supply, or to take food away from it, at the same time that it forbade the setting up of tables in the churches.ラオディケアの評議会( 363 )禁じたの聖職者や信者たちに提示する必要がある人ぽかんとして供給する手段を作ること、または食品を取ることから離れて、それと同時に設定することを禁じたのは、教会のテーブル。 In the fifth century the agape becomes of infrequent occurrence, and between the sixth and the eighth it disappears altogether from the churches. 5世紀になるのはまれぽかんとして発症し、 6番目と8番目の間に完全に消えてから、教会です。

One fact in connection with a subject at present so much studied and discussed seems to be established beyond question, namely, that the agape was never a universal institution.実際には1つのテーマに関連して、現在はそんなに勉強や議論を超えて確立したと思われる質問には、すなわち、それは決して普遍的機関、ぽかんとしている。 If found in one place, there is not so much as a trace of it in another, nor any reason to suppose that it ever existed there. 1つの場所が見つかれば、そこはそれほどのことは別として、トレースは、どのような理由においてもこれまで存在することにあると仮定します。 A feeling of veneration for the dead inspired the funeral banquet, a feeling closely akin to a Christian inspiration.尊敬する気持ちを動かされた死者のための葬儀パーティは、キリスト教のインスピレーションを感じ酷似している。 Death was not looked upon as the end of the whole man, but as the beginning of a new and mysterious span of life.死を見下ろしていましたが、全体として男の終わりではなく、新たな始まりと神秘的な寿命です。 The last meal of Christ with His Apostles pointed to this belief of a life after death, but added to it something new and unparalleled, the Eucharistic communion.彼の最後の食事をしてキリストの使徒信条を指摘し、この後の人生は、死ではなく、何か新しいものを追加して比類のないことは、聖体拝領eucharistic 。 It would be useless to look for analogies between the funeral banquet and the Eucharistic supper, yet it should not be forgotten that the Eucharistic supper was fundamentally a funerary memorial.無用の方が葬儀の間の類似性を探すための宴会やeucharistic夕食は、まだそれを忘れてはならないのは、根本的には葬式の記念碑eucharistic夕食です。

Publication information Written by H. Leclercq. h. leclercq書かれた文献の情報です。 Transcribed by Vernon Bremberg.ヴァーノンbremberg転写された。 Dedicated to the Cloistered Dominican Nuns at the Monastery of the Infant Jesus, Lufkin, Texas The Catholic Encyclopedia, Volume I. Published 1907.専用の回廊があるドミニカ共和国には、修道院の修道女の乳児イエスは、ラフキン、テキサス州のカトリック百科事典は、ボリュームi.日付1907 。 New York: Robert Appleton Company.ニューヨーク:ロバートアップルトン会社です。 Nihil Obstat, March 1, 1907.公認は、 1907年3月1日です。 Remy Lafort, STD, Censor.レミlafort 、規格は、検閲しています。 Imprimatur.許可します。 +John Cardinal Farley, Archbishop of New York +ジョンファーリー枢機卿、大司教オブニューヨーク

Bibliography文献情報

BATIFFOL, Etudes d'histoire et de théologie positive (Paris, 1902), 277-311; FUNK in the Revue d'histoire ecclésiastique (15 January, 1903); KEATIING, The Agape and the Eucharist in the Early Church (London, 1901); LECLERCQ in Dict. batiffol 、 histoire et d' etudesデthéologie正(パリ、 1902年) 、 277〜311 ;ファンクは、レベニューd' histoire ecclésiastique ( 1903年1月15日) ; keatiingは、ぽかんとして聖体とは、初期の教会(ロンドン、 1901 ) ; leclercqで辞書です。 d'archéol. d' archéol 。 chrét. chrét 。 et de lit., I, col. etデ点灯しています。 、私は、 col 。 775-848.七七五から八四八。


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